Hei vaan kaikki mahdolliset blogiini eksyneet!! ;P

Tää viikko on vähän pissyny. Oon vetäny tammikuusta asti aika tiukkaa linjaa, että esim. juhlissa saa jotain herkkuja syyä, mutta ite ei saa ostaa. On menny tähän viikkoon asti hyvin, mutta mun paras kaveri tuli sit sunnuntaina yöks ja syötii niitä sellasia ihania Parrots pähkinöitä ja jäi joku ihmeen himo päälle ja oon yrittäny sit herkkuhimon tuhota terveellisemmillä vaihtoehdoilla. Tulos oli se et söin ihan joo terveellisesti mutta liikaa ja joka päivä. Eilen sit ostin pienen suolapähkinäpussin ja päätin et tästä eteenpäin saa pari kertaa kuukaudessa herkutella vähän nii ei tälläsiä himoja kasva. En vaan ymmärrä sitä, että miksi en voi ees vähän herkutella kerran viikossa tai en lahdu yhtään, kaikki sillä viikolla lähtenyt paino tulee takas. Osaako kukaan kertoa, että miksi?

Tänään on kuitenkin mennyt hyvin, oon syönyt kevyesti ja terveellisesti. Mutta koska yksi päivä tälläistä ei riitä, tiiän että huomenna kun on punnituspäivä niin oon lihonnu viime viikosta.

Ensi viikolla vedän niiiin täysillä!! Minähän haluan sen oman unelmavartaloni saavuttaa!!

control-normal.jpgdont-normal.jpg