Moikka vaan kaikille, nyt mä viimein aloitan! Oon miettinyt tätä pitkään ja nyt mä tän teen! :)

Hirveen hankala tämä tämmöinen eka teksti, mutta  mun kai pitäs kertoo jotain itestäni. Olen siis 22-vuotias nainen Keski-Suomesta, ja käynnissä laihdutus vol. 12 484. Olen siis muuutaman kerran aiemminkin laihduttanut, saanut kiloja pois, ja tittidii, lihonnut kaiken ja enemmänkin takas. Mutta nyt mä onnistun, ja todellakin onnistun!! Noin 6kg on tähän mennessä lähtenyt (yhteensä 8kg, mutta ekoja kiloja en laske, varmasti pelkkää nestettä..) ja paljon vielä edessä. Painoa tällä hetkellä tällä merileijonolla mahtavat (noin) 74kg, ja tavoite olisi maksimissaan 50kg painaa, katsoo sitten millane elukka siinä vaiheessa peilistä katsoo, hylje vaiko kissa ;D

Nyt täytyy alkaa muokkailee tästä blogista itseni näköistä. Iso kiitos kaikille jotka tän ekan postauksen luitte, jos yhtään kiinnostuitte niin jääkäähän seuraamaan mun taistelua itseni kanssa!! :)

thin2-normal.jpg